تابلو روان چیست

تابلو روان چیست؟در ساخت تابلوهای تبلیغاتی مدرن از روشهای زیادی استفاد می شود که یکی از این روشها ساخت تابلو روان می باشد . تابلو روان چیست؟تابل. روان یک نمایشگر است که به صورت دیجیتال عمل می کند و ماژول ها ایفا کننده نقش اصلی در نمایش دیجیتالی آن هستند ماژول ها در واقع بلوک های ال ای دی هستند که قابلیت جداسازی و پیوند مجدد را دارند و با استفاده از یک کابل که فلت نام دارد به صورت سری در کنار هم قرار می گیرند و تشکیل تابلو ال ای دی را می دهندرد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش ال ای دی را بر عهده دارد .

نرم افزار تابلو روان

نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر براحتی می تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد ..از جدیدترین و خیره کننده ترین روش های تبلیغات الکترونیکی ، تابلو های پیام متحرک LED می باشد که اخیراً در کشور ما نیز به طور قابل توجهی از آنها استقبال شده است .

این تابلو ها در سر درب فروشگاهها ، مغازه ها ، پمپ بنزین ها و همچنین در فضای داخلی نمایشگاهها ، سالن های انتظار بیمارستان ها و درمانگاهها ، سالن های ورزشی و فرودگاهها قابل استفاده می باشد . این تابلو ها به صورت تک رنگ ، سه رنگ و هفت رنگ با هر ابعادی قابل ساخت بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارند ..این محصول قابلیت نصب در فضای بیرون و فضای داخلی قابل نصب است و در مقبل نور آفتاب ، برف و باران بسیار مقاوم بوده و در نور روز جلوی آفتاب نیز نوشته ها قابل مشاهده میباشد و تمامی لوازم استفاده شده در این محصول از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است،این ماتابلو 2 عدد در عرض (40 سانتیمتر)و 3 عدد در طول( 105 سانتیمتر) که به رنگ قرمز روشن میشود را میباشد

تابلو روان
loader-image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
    1
    سبد خرید
    تابلو روان دو طرفه قرمز
    تابلو روان قرمز سایز 106*42 (دو طرفه)
    1 X تومان10.500.000 = تومان10.500.000